DRC-clubmakers

Trainers, teammanagers, het bestuur, iedereen kent ze… maar het zijn vooral de vele vrijwilligers die onze club mee groot maken. Zonder hen geen lijnen op het plein, geen broodjes voor de spelers, geen wedstrijdverslagen, geen foto’s, geen eetfestijn, geen Zuid-Afrika tour voor onze jeugd, geen gevulde frigo’s, geen bemande toog tijdens trainingen en wedstrijden, geen ondersteuning bij jeugdtornooien of een lekkere hap in koude wintermaanden…

Rugbyspelers en rugbyspeelsters zijn maten, makkers, vrienden en vriendinnen maar dat geldt zeker ook voor de vele vrijwilligers. Samen met spelers en sportieve begeleiding maken zij van DRC een hechte rugbyclub.

drcclubmakers_160807

Om alle clubactiviteiten te kunnen organiseren, vergaderen we geregeld op maandagavond om 20u in ons clubhuis. Wil je graag meehelpen, ook al is het maar af en toe, check onze kalender en kom gerust eens af. Martine, Rudi of Inge bekijken samen met jou waar je kan helpen. Of misschien kennen jullie wel één van de DRC-clubmakers-kernleden, spreek hen gerust aan, ook zij zijn steeds op de hoogte van de nakende clubactiviteiten.