Wat te doen bij een ongeval ?

Wat moet je doen als je een sportongeval hebt gehad?

• Vul een ongevallenformulier in KLIK HIER om te downloaden. Pagina 1 en 2 dien je zelf in te vullen , Pagina 3 dient de arts in te vullen.
  • Scan het in of maak een foto en stuur het door naar frederik@dendermonderugbyclub.be (het origineel mag je bijhouden). Wij zorgen , via Rugby Vlaanderen, voor de aanmaak van een dossier bij de verzekering.
  • Wanneer je medische kosten ontvangt, dan dien je deze eerst zelf te betalen. Vervolgens breng je de kosten binnen bij je mutualiteit. Hou (betaal)bewijzen zelf bij.
  • Je ontvangt vervolgens een schrijven of een mail van de verzekering met bijkomende richtlijnen.
  • De verzekering staat in voor de vergoeding van de resterende kosten.
  • Medische attesten of allerlei betaalbewijzen worden dus NIET binnengebracht op de club. Deze hou je zelf bij en maak je over aan de verzekering wanneer deze worden opgevraagd.