Finale World Cup @The Clubhouse

Op zaterdag 02 November wordt om 1000 Hr de finale van de World Cup gespeeld. Onze veteranen houden graag het clubhouse open en organiseren, voor zij die willen, vanaf 0900 Hr een ontbijt.
Voor het ontbijt is inschrijven verplicht  (voor 31/10) en wordt een bijdrage van 10 euro/pp gevraagd. Inschrijven kan via onderstaand formulier.
Het inschrijvingsgeld stort je op rekening van de club.

Iedereen is welkom om te komen supporteren in het clubhouse…en dat mag uiteraard in de outfit van je favoriete ploeg!
0900-0945 Hr : ontbijt
1000 hr : start wedstrijd

TOT DAN

PS : supporteren kan je later op die dag ook voor onze senioren…zij spelen een avondwedstrijd op Kituro (1700 en 1900 Hr)

KINDEREN (-12jaar) betalen 5 euro….je kan dit niet ingeven op onderstaand formulier, gewoon vermelden bij je betaling!

HET ONTBIJT IS VOLBOEKT…KOM SUPPORTEREN VANAF 0945 HR

Gepubliceerd op 23/10/2019, door Kurt