Vrijwilligers FOR augustus 2021

Beste DRC rugbyvrienden, Beste leden, Beste ouders en familie,

Onze club is de voorbije maanden zwaar getroffen door de coronapandemie.

Om de toekomst van de club te veilig te stellen, heeft de raad van bestuur, het Flanders Open Rugby & sponsorcomité dan ook het engagement aangegaan om toch nog dit jaar een beperkte Flanders Open Rugby editie te organiseren op 20/21/22 augustus 2021.

Wetende dat we niet op onze vast datum organiseren, maar in vakantieperiode, zijn we ons heel goed bewust van mogelijke moeilijkheden qua hulp bij opbouw /weekend zelf/ afbraak, temeer er geen feestdag is na het tornooi. Heb je nog een verlofdagje dat je hiervoor wil inzetten (voornamelijk maandag 23/8/21) dan is onze enorme dankbaarheid en respect in naam van de club, hetgeen we je kunnen bieden.

Wetende dat ons jaarlijks tornooi in normale omstandigheden uitsluitend draait op honderden vrijwilligers en sympathisanten, willen we dit jaar een uitzonderlijke oproep doen om jullie engagement op te nemen, want we zullen jullie allen broodnodig hebben.

Ook al hebben jullie  misschien nog nooit geholpen op “Flanders”, aarzel niet ons dit jaar te helpen door één of meerdere shifts in te vullen, waar we nog naar op zoek zijn, samen met vrienden, familie of enkele ouders jeugdteam.
Meer dan waarschijnlijk ben je er dan volgende editie opnieuw bij. Een uitzonderlijk, leuke ervaring, familieclub waardig.
Deel uit te maken van dit internationale event maakt ons allen trots.

Vul het formulier hieronder in, we zullen je nadien  graag contacteren voor verdere details.

Rugby groet

namens Raad van bestuur