VPK main partner van Flanders Open Rugby 2024 !

🏉🌟𝓖𝓮𝔀𝓮𝓵𝓭𝓲𝓰 𝓷𝓲𝓮𝓾𝔀𝓼 !🏉🌟
We zijn fier om te kunnen aankondigen dat VPK Group de main partner zal zijn van de 30ste editie van Flanders Open Rugby!
Voor onze club en FOR is dit een belangrijke stap naar een nieuw partnership met een bedrijf dat sinds 1936 zijn roots in Dendermonde heeft. VPK Group koestert als bedrijf eenheid, toewijding en uitmuntendheid. Waarden die in onze sport en club tevens hoog in het vaandel worden gedragen.
Samen met onze main partner VPK Group maken we van deze 30ste jubileumeditie een knaller van formaat ! #mainpartner #VPKGroup #FlandersOpenRugby #LocalPartnership #communityspirit #forthehorse

Gepubliceerd op 21/01/2024, door Kurt