Voorstelling trainersstaf senioren 2022-2023

Dendermonde RC is blij met de aankondiging van de nieuwe trainersstaf voor hun senioren heren & gazellen.

Voor de heren zal de coaching staff 2022-23 bestaan uit:

Dries Michiels, Aaron Demnati, Nick Cording, Thomas Messeuw. S&C zal verzorgd worden door Vic Pottelbergs (TOPP – Master beweging- en sportwetenschapepn & Master Kiné).

Met Dries en Thomas komen 2 oud bekenden terug naar de club.

Dries heeft na zijn vertrek in 2018, het jaar waarin we kampioen speelden, bij Oudenaarde en de Nationale U20 gecoacht. Vorig seizoen heeft hij mee gecoacht bij Gent en was hij defence coach bij de Nationale ploeg van Nederland. Nu zal hij terug het roer overnemen bij de heren als hoofdcoach.

Thomas heeft na een mooie spelers carrière bij Dendermonde ook nog bij de jeugd  en dames gecoacht voor hij de club verliet. Na nog bij Antwerpen en S&C bij Rugby Vlaanderen gecoacht te hebben komt hij terug als coach voor de 2e ploeg.

Nick Cording, Vic Pottelbergs en Aaron Demnati werken verder als coaches uit de vorige staff.

Wij wensen iedereen een geweldig seizoen en veel rugbyplezier toe!

#ForThe Horse

Gepubliceerd op 15/06/2022, door Kurt