Voorstelling trainersstaf gazellen 2022-2023

π“π‘π€πˆππ„π‘π’π’π“π€π… 𝐆𝐀𝐙𝐄𝐋𝐋𝐄𝐍 𝟐𝟎𝟐𝟐-πŸπŸŽπŸπŸ‘
Dendermonde RC is blij met de aankondiging van de nieuwe trainersstaf voor hun senioren & gazellen.
Ook bij de dames komen enkele oud gedienden terug:
Β
Hoofdcoach bij de dames wordt Steven Goubert die al jaren actief is als coach binnen de club.
Β
Hij zal bijgestaan worden door Wim Buggenhout, Rony Lauwers en Michel De Baets. Heel wat rugby ervaring bij mekaar! πŸ™‚
Jelle D’heer neemt het S&C gedeelte voor zijn rekening (Master in de bewegings- en sportwetenschappen).
Β
Allen waren de voorbije seizoenen actief bij verschillende geledingen binnen onze club.
Β
Bij de jong gazellen β€œJonkies” zal Wendy Hanskens verder werken samen met Nele Michem. Wendy heeft een rijk gevulde spelerscarriΓ¨re en speelde jarenlang bij de Nationale ploeg. Nele stopte, als kapitein van de gazellen & de Nationale 15-ploeg, dit seizoen als speelster. Op haar palmares staan verschillende titels πŸ™‚
Β
Een hele brok kennis dus om deze toekomstige gazellen te begeleiden !
Β
Wij wensen onze dames een geweldig seizoen en veel rugbyplezier toe!
#ForTheHorse

Gepubliceerd op 16/06/2022, door Kurt