Veteranen winnen tegen FC Barcelona

Onze vets hebben op zaterdagavond 23 oktober een tornooi gespeeld in Barcelona. Een mix van ervaren vets en vets-ouders namen het op tegen het prestigieuze FC Barcelona, nadien tegen Quimic Barcelona.
De eerste wedstrijd tegen RC Barcelona werd gewonnen met 0-20, een resultaat dat enkel kon bereikt worden door een gedreven inzet van de volledige ploeg.

De tweede wedstrijd tegen het fysisch sterke Quimic werd tevens gewonnen met 0-10. Dit was duidelijk het resultaat van een goede voorbereiding,  sterk verdedigend werk en mooi samenspel.

Bij onze veteranen is winnen of verliezen van minder belang, we spelen voor het plezier en kameraadschap (en een beetje voor de derde time).
Maar als je dan toch kan winnen in Barcelona, dan is dit mooi meegenomen natuurlijk 🙂 #forthehorse

Onze vets trainen elke vrijdagavond om 2000 hr (touch). We doen graag een oproep aan ouders om te komen meetrainen. Ontdek onze fantastische sport, tevens de ideale manier om onze club te leren kennen!

Gepubliceerd op 25/10/2021, door Kurt