TOP start voor DRC!

TOPweekend voor DRC !
Naar de start van de competitie werd heel lang uitgekeken. Al onze teams hebben zich zeer goed voorbereid op de start van dit toch wel heel speciaal seizoen. Het voorbije weekend was het duidelijk loon naar werken. ALLE ploegen van DRC hebben tijdens dit openingsweekend hun wedstrijden gewonnen. 🥳
Er werd op een fantastische manier rugby gespeeld, tevens viel ons de fantastische sfeer en het plezier op, enkel lachende gezichten bij onze spelers en speelsters van jong tot oud….dit is voor ons minstens even belangrijk.
We willen dan ook onze spelers/speelsters, trainers, managers & medische omkadering bedanken voor hun inzet. Natuurlijk willen we ook onze vrijwilligers en trouwe supporters niet vergeten. Zij zijn steeds op post om te helpen of om onze club te steunen wanneer nodig.
Ook een dikke dankjewel aan onze Partners in Rugby voor het vertrouwen en de goede samenwerking.🔰🔰

Gepubliceerd op 05/10/2020, door Kurt