Start nieuw rugbyseizoen

Dit rugbyseizoen verliep niet helemaal zoals verwacht #covid19
Vol verwachtingen en met goede moed blikken we vooruit naar het volgend seizoen. Hieronder kan je info vinden over de opstart van de trainingen.
Voor de sterkste en stoerste ploeg van onze club , de U06 !, organiseren we op vrijdag 21/08 om 1800 hr een starttraining. Alle kindjes van het geboortejaar 2015 zijn meer dan welkom.
Ook bij onze andere teams bent U welkom, kom deze fantastische ploegsport ontdekken.💛💚
Alle info over onze trainingstijden kan U terugvinden op onze website : https://dendermonderugbyclub.be/teams/

Opstart trainingen nieuw seizoen :

Senioren : woensdag 15 juli
Gazellen : woensdag 22 juli
U16/18 : vrijdag 07 augustus
U14 : dinsdag 11 augustus
U08/10/12 : vrijdag 21 augustus om 1800 hr

Starttraining U06 (geboortejaar 2015) : vrijdag 21/08 om 1800 hr

Hoe kan U lid worden ? Zie : https://dendermonderugbyclub.be/informatie/

Recentste maatregelen mbt COVID :

Vanaf maandag 17 augustus worden de maatregelen opnieuw versoepeld naar:

• Contact is toegestaan maar langdurig contact wordt ten sterkste afgeraden (zoals scrums, rucks die langer dan 3 seconden duren enz).
  • Je kan opnieuw met maximum 50 personen trainen (trainer inbegrepen)
  • We raden aan om de kleedkamers niet te gebruiken
  • We raden aan dat trainers, managers en andere stafleden een mondmasker dragen
  • Je spelers registreren is verplicht! Dit kan via Twizzit op twee manieren:
    • Via een digitaal inschrijvingslijst met mogelijkheid voor een poster QR code. Meer info hier.
    • Je kan ook telkens de aanwezigheid vragen van spelers, nadeel is dat enkel spelers in de database dit kunnen aanduiden (dus geen nieuwe spelers of toeschouwers). Meer info hier.

Deze regels gelden voor alle leeftijdsgroepen

Check als speler zeker of je mag deelnemen aan een training. Dit kan niet indien je ziek bent, in contact bent gekomen met een persoon met covid-19 of je terugkeert uit een risicozone, je kan de zones hier raadplegen.

Gepubliceerd op 03/07/2020, door Kurt