Schrijf je nu in als VIP voor FOR

Via deze weg willen we graag bevestigen dat we Flanders Open Rugby 2022 organiseren op 3-4-5 juni 2022.
Het belooft een topeditie te worden met nu reeds gegarandeerde deelname van 112 ploegen uit 19 landen, 3-daags muziekfestival op twee podia en een vernieuwd concept in de V.I.P. Village.

Wij engageren ons om ook deze editie corona proof te organiseren volgens de geldende protocollen in die periode, indien nodig.

We nodigen jullie vriendelijk uit om, via onderstaande link, jullie keuze op basis van de succesvolle en de reeds bekende pakketten aan ons over te maken.

Zo kunnen wij alvast verdergaan met de voorbereiding van de V.I.P.-arrangementen voor jullie en genodigden.

We kijken reikhalzend uit naar jullie positieve reacties.

De nieuwe formule in de V.I.P.-Village wordt behouden, d.w.z. centrale dansvloer in de V.I.P.-tent en beperkt aantal plaatsen tot 600 personen (i.p.v.800 tijdens de vorige edities).

First in, First served principe!

Graag deze intake invullen voor 15/4/22 aub : KLIK HIER

De details van onze V.I.P.-arrangementen kan u terugvinden via deze link: KLIK HIER
Programma VIP:
Vrijdagavond 3/6 worden jullie verwacht in ‘The Clubhouse’ voor de openingsreceptie (2 pers.), gevolgd door de eerste avond van het 3-daags festival met twee podia.Op zaterdag 4/6 tijdens het diner live muziek, nadien een after-party met live band
“Funky ‘D” en een afsluitende dj-set, en/of een bezoek aan het festival, zullen zorgen voor memorabele momenten.

Op zondag 5/6 vanaf de middag welkom, om in aangename sfeer en setting, te dineren en te genieten van live muziek. Vanaf 15u starten de verschillende rugbyfinales met als afsluiter de prijsuitreiking en een bezoek aan de laatse dag van het festival.

Sfeer en fun gegarandeerd!

We kijken ernaar uit om jullie coronaproof te mogen verwelkomen.

Rugby groeten,

Namens het Partners in Rugby-Comité & Raad van Bestuur