Schijt je rijk – zondag 20 september

OPGELET : Datum gewijzigd naar zondag 20 september!

Het is zo oud als de straat, maar bij DENDERMONDE RUGBY CLUB wagen ze zich op zondag 20 september nog eens aan het spel ‘Schijt je rijk’.

Schijt je rijk is een spel waarbij de locatie van het schijten van een koe bepalend is voor de winnaars van het spel. Een koe schijt op een spelterrein dat verdeeld is in verschillende kavels.

Tijdens de “Schijt je Rijk dag” zal er een koe op ons hoofdveld rondlopen. Het hoofdveld wordt van reclamebord tot reclamebord verdeeld in zoveel kavels van ongeveer gelijke grootte als loten die zijn verkocht. Elk kavel heeft een willekeurig nummer. Terwijl er gewacht wordt op ‘de drop’ kan je genieten van een hapje en een drankje in onze ZOMERBAR.

Iedereen, zowel leden als niet leden, kunnen loten/kavels kopen voor 5€/lotje, 20€/5 lotjes en 50€/12 lotjes.

Met een lot van €5 maak je kans op de hoofdprijs van 750€ (belastingvrij). Daarnaast zijn er 8 prijzen van €100.

De loten worden verkocht in de periode van 22 juni 2020 t/m vrijdag 21 augustus 2020 (13u00). Je kan deze hieronder bestellen, gelieve het correcte bedrag over te schrijven op rekening van de club.

De verloting zal onder toeziend oog van Deurwaarder Kochuyt uitgevoerd worden.

Klik HIER om het volledige reglement te bekijken.

Nu maar duimen voor een vlaai op je kavel.

Met dank en vriendelijke groeten

De organisatie

1330 hr : clubhouse open
1400 hr : bella on the pitch