Receptie parnters in Rugby

Tijdens de nieuwjaarsreceptie van onze “partners in rugby” op donderdag 09/01/2019 was het gezellig druk.

Als gastspreker werd Ruben van Gucht (VRT-sportjournalist) uitgenodigd.
Hij interviewde eerst onze voorzitter Peter De Block die zijn sportieve ambities niet onder stoelen of banken stak. Peter loofde de clubwerking, de inzet van onze spelers/trainers/managers/medische staf alsook onze vrijwilligers waar we als club zo fier op zijn.
Yves Pauwels gaf een woordje uitleg over het belang van onze “partners in rugby”, en ons nieuw visibiliteitsproject : vlaggen naast het veld.

Karim Demnati werd door Ruben bevraagd over de werking van onze jeugd en de daarbij horende toekomstperspectieven. Ook de samenwerking met Leicester Tigers werd door Karim toegelicht.
Joe Cain sloot daarbij aan en gaf toelichting over de ambities van onze seniorenploeg.

Vervolgens kwamen vier spelers aan het woord : Tom, Frederic, Maarten en Nele. Met hen had hij een leuke babbel over de rugbysport. Met Nele had Ruben het over het indrukwekkende palmares van onze dames. Vorig seizoen speelden onze 3 vrouwenploegen kampioen, bovendien wonnen ze de BENECUP : ongezien in het Belgische rugby!

Onze FOR-directeur Mario Zaman gaf toelichting over de werking van ons tornooi. Ruben was onder de indruk van de omvang en het Internationale karakter.
Mario blikte al even vooruit naar FOR 2020. Ons tornooi is nu reeds volzet met tal van ploegen op de reservelijst, het thema is gekozen met een knipoog naar “Ros Beiaard” & er komt een volledige nieuwe VIP setting!
De cheques werden uitgereikt aan onze 2 goede doelen van de editie 2019, waarna er werd afgesloten met de aftermovie van FOR 2019.

Ruben werd bedankt met een clubpin…en beloofde sportweekend te presenteren met onze clubdas & pin.💛💚👍

De avond werd opgeluisterd door de band “Pick Up The Pieces”.

Wij wensen als club onze dankbaarheid uit te spreken naar onze “partners in rugby”, en hopen op een verdere samenwerking zodanig dat we onze club nog verder kunnen uitbouwen!
Proost op het nieuwe jaar.
Wenst U meer te weten over onze sponsorwerking? Neem vrijblijvend contact op met : partnersinrugby@dendermonderugbyclub.be

Gepubliceerd op 10/01/2020, door Kurt