Race around the world met Leicester Tigers en DRC

“LEICESTER TIGERS Foundation race around the world”

Beste DRC Familie,

Onze partnerclub “LEICESTER TIGERS Rugby Club”(U.K.) wil een groots, wereldwijd sportief initiatief opzetten voor al hun partnerclubs en leden in deze moeilijke tijden. De bedoeling is om – dankzij jullie steun en sportieve uitdaging – van deze sportieve “Charity” een succes te maken voor de verdere uitbouw van onze eigen DRC jeugdwerking.

Hierbij denken we aan: Bijscholing sportief kader alle categorieën/ extra aankopen specifiek materiaal jeugdschool / ondersteuning stages van jeugdspelers / ondersteuning sociale cel, kansarmen die rugby willen beoefenen / bijscholing externe trainers voor coaches en spelers / uitbouw structuur rugby academy / uitbouw rugby op school.

Een virtuele reis rond de wereld van 40.075 km, van LEICESTER Tigers via DENDERMONDE RUGBY CLUB, RC Diok LEIDEN, COLORNO Rugby, DELHI Hurricanes RFC, BANGKOK Lions RFC en KUALA LUMPUR Tigers RFC.

We dienen deze afstand al sportend samen te realiseren door wat er op Strava kan geregistreerd worden: wandelen, lopen, MTB, fietsen, skeeleren, zwemmen, en zoveel meer…

WIE:

Iedereen, van de allerjongsten tot de veteranen, kan individueel, in groep of met het bedrijf deelnemen. #covidproof !

DOEL:
Je laat je sponsoren per afgelegde km aan 1€ om zo op een sportieve en leuke manier de club financieel te ondersteunen.

Bedrijven: speciaal aanbod: 100€ inschrijving, 1km, met return logo en foto’s op onze social media = leuke teambuilding en extra ondersteuning van het partnership met DRC!

REGISTREREN:
Op voorhand via onderstaand formulier.

Vul jouw/jullie (groeps)naam in en welke afstand je van plan bent af te leggen, zo kunnen we alle initiatieven opvolgen die er genomen zijn en delen.

RESULTAAT:
Na de inspanning via LT Strava (club=Dendermonde RFC) het resultaat delen, zodat dit ook kan gepost worden op onze sociale media met jullie namen erbij.

Stuur zeker leuke foto’s door naar onze sociale media!

CHARITY:
Het ingezamelde bedrag storten op onze DRC-bankrekening. (BE05 0011 1775 7975)

WANNEER:
Vanaf nu tot eind Februari 2021

Je ziet, een uniek en internationaal project waar jij deel van kan uitmaken, voor jong en oud, tot bedrijven toe en die hierin een leuke teambuilding zien.

Dus, “KOM UIT UW KOT”, spreek af met vrienden/collega’s welke afstand jullie gaan realiseren, registreer jullie, maak reclame, neem foto’s en filmpjes, die we dan samen kunnen delen, desnoods in een “thema “outfit, maak er iets leuks van.

Coronaproof natuurlijk!

Wij zorgen natuurlijk voor de nodige media ondersteuning.

Héél veel FUN & SUCCES!
Namens de Raad van bestuur