Raad Van Bestuur 2023 – 2024

Op de Algemene Leden Vergadering van 06/10/2023 werd de Raad van Bestuur gekozen voor dit seizoen. Er waren drie nieuwe kandidaat bestuursleden : Marc Kinders, Patrick D’Hooghe en Regis Vereeken. Zij werden verkozen door de ALV. We wensen hen veel succes toe!
Volgende Rugbyraadsleden werden herverkozen : Bart Maes, Karim Demnati en Kurt Hofman.

Alain Buyens besliste om  zijn mandaat als bestuurder (en ondervoorzitter) niet meer te verlengen.
Alain werd in 1992 de eerste keer als bestuurslid verkozen ! Door de jaren heen is Alain (jarenlang) zowel Voorzitter als ondervoorzitter van de club geweest. Een dikke merci voor wat je allemaal gedaan hebt voor de club Alain!

Op de Raad van Bestuur van 12/10/23 werd een nieuw dagelijks bestuur gekozen :

Peter De Block blijft voorzitter, met Gert Van den Steen als (nieuwe) ondervoorzitter naast zijn zijde.
Jan Verhavert blijft onze penningmeester.

Kurt Hofman wordt de nieuwe clubsecretaris, in de plaats van Gert.

Weet dat elk lid van de Raad van Bestuur ook een vrijwilliger is, die net zoals vele anderen, veel vrije tijd investeren in onze fantastische club!

Het bestuur bestaat momenteel uit 15 leden (het statutair toegelaten maximum). Samenstelling van ons bestuur : KLIK HIER

Gepubliceerd op 13/10/2023, door Kurt