Proficiat gazellen 1/2 en senioren 1/2

Het weekend van 15/16 april werden de laatste wedstrijden gespeeld voor Gazellen 1/2 en Senioren 1/2. Met de behaalde resultaten kunnen we niet anders dan fier zijn!
  • Gazellen 2 : Eindigen op een knappe 5de plaats, een waar plezier om deze toekomstige gazellen te zien spelen. Geweldig goed bezig “gazellekes”!
  • Gazellen 1 : Met een klein spelersaantal en een groot blessureleed slaagden jullie er toch in om jullie te plaatsen voor de playoffs (6de plaats). Volhouden dames, chapeau!
  • Senioren 2 : Eindigen op een knappe tweede plaats in de competitie. Een dikke proficiat boys, dit is welverdiend 🙂
  • Senioren 1 : Eindigen als leider met maar liefst 81 (van de 90 te behalen) competitiepunten. Eén keer (nipt) verloren op 18 gespeelde wedstrijden! Go for it boys 💪
Proficiat aan alle spelers/speelsters en zeker ook aan trainers/managers/medische staf. Veel succes in de playoffs! #forthorse

Gepubliceerd op 17/04/2023, door Kurt