Paaskamp met Leicester Tigers groot succes!

Dendermonde Rugby Club is een officiële partner van Leicester Tigers, een topclub uit Engeland die in eerste klasse speelt. Ervaren coaches van Leicester Tigers  zakten daarom ook deze paasvakantie af naar onze club om er een stage te geven. “Van hen kunnen onze jeugdspelers veel leren, dus nodigen we hen graag uit”, zegt Karim Demnati, verantwoordelijke van de jeugdwerking van DRC. “Onze club investeert met volle overtuiging in de jeugdwerking om goede spelers te vormen. Een partnership met Leicester Tigers kadert daar ook in.”

De coaches van LT geven tevens bijscholing gegeven aan onze eigen coaches.
Meer dan 100 jeugdspelers tussen 8 en 18 jaar nemen deel aan het paaskamp. Een ploeg van enthousiaste vrijwilligers zorgt er voor dat ze niets te kort komen en zorgen dagelijks voor een warme maaltijd.
#Tigersfamily #forthehorse

Gepubliceerd op 03/04/2024, door Kurt