Gazellen 1 en 3 verpletteren hun tegenstanders !

Zaterdag 28-04-2018

DRC Gazellen 3 zijn nu echt kampioen in de Challenge divisie!
In hun laatste wedstrijd van de competitie hadden Gazellen 3 nog 1 punt nodig om officieel kampioen te zijn.
Section Givoise was de tegenstander maar bleek snel een maatje te klein te zijn.
Na goed collectief rugby en de jeugdige snelheid werd de uitslag vastgelegd op 68 – 15.
Proficiat dames….wat een seizoen !

DRC Gazellen 1 geven landskampioen Bosvoorde een zware tik

Met de zekerheid van een thuis halve finale op 5 mei  hadden de Gazellen er zin in .

De Gazellen begonnen furieus aan de wedstrijd en liepen al snel 19-00 uit na telkens mooi opgezette aanvallen. Na 24 minuten werd de 4de try gescoord en was het bonuspunt reeds binnen.

Met het team terug compleet na vele weken van puzzelen was er een enorme positieve spirit merkbaar.
Bosvoorde kon in de 1ste helft geen enkele keer over de middenlijn geraken en al snel gingen de kopjes hangen.
Het ideale moment voor de Gazellen om hun tegenstander in de vernieling te spelen.
Na ettelijke mooi uitgespeelde try’s en een troostprijs voor Bosvoorde, werd de uitslag vastgelegd.

Eindstand : 60 – 05

Gazel van de match : ? teveel om op te noemen , vooral een collectief ZEER sterke prestatie .

ALLE SUPPORTERS OP POST ZATERDAG 5 mei , 15u00

Gepubliceerd op 30/04/2018, door Kurt