Comedy : Try-out Steven Mahieu

DRC presenteert : Try-out van Steven Mahieu !

Op zaterdag 04/11/23 organiseren we opnieuw een comedy avond. Deze keer is het Steven-Mahieu die zijn laatste try-out komt doen in ons clubhouse van zijn zaalshow “STABIEL”, die op 17 november in Gent in première gaat.
In 2023 zijn al 70% van de zaalshows uitverkocht, ook al heel wat shows in 2024 zijn uitverkocht…een unieke kans dus 🙂

Inkom =€ 14/pp. Tickets enkel boekbaar via onze website, deze worden ter beschikking gesteld na betaling (worden opgestuurd uiterlijk één week voor evenement).
Deuren : 1900 hr, start : stipt om 2000 hr
Er zijn tijdelijke problemen met boekingingen die gedaan worden met een iphone (lukt soms niet), probeer gewoon eens via een laptop…alvast bedankt, er wordt aan gewerkt 🙂

Meer info : Yves@dendermonderugbyclub.be

evenement afgelast wegens te weinig tickets verkocht