Rondleiding buurtbewoners FOR 2024

Aan de bewoners van de Van Langenhovestraat, Robert Ramlotstraat, Rodeweg, Denderbellestraat, Donaustraat, Oliestraat, Hauweg, Hemelstraat, Snuifmolenstraat, Weidestraat, Serscampveldstraat, Perrebroekstraat, Langveldstraat, Wilgenlaan, Populierenlaan, Achthoek, Moesweide, Korte Moerstraat, Moerstraat en Breestraat

Dendermonde Rugby Club en het organiserend comité van Flanders Open Rugby maken ook dit jaar tijd om u, als buurtbewoner, een exclusief bezoek achter de schermen van de organisatie aan te bieden: de ‘Backstage Tour Flanders’.

Wij verwachten u voor deze rondleiding op donderdagavond 16 mei 2024 om 20u00 aan de ingang op de parking via Denderbellestraat. Aansluitend bieden wij u een drankje aan in ons clubhuis.  Gelieve je in te schrijven via onderstaand formulier :

Rondleiding buurtbewoners FOR

Bezig met versturen