Bedankt !

Beste FOR medewerkers,
De afgelopen 29 edities heeft onze club stap per stap ,een rugbytornooi uitgebouwd waar iedereen met enorme teugen van geniet. En elk jaar vonden we dat het een topeditie was.
Maar dit jaar ontvangen we werkelijk van iedereen zoveel lovende bedankingswoorden, zoveel verwondering van onze organisatiemogelijkheden, zoveel lovende woorden over onze vriendelijke flexibele vrijwilligers , etc etc.
En inderdaad we kunnen wel stellen dat dit een editie was die we nog nooit meegemaakt hebben. Een editie die in de geschiedenisboeken kan opgenomen worden.
Meest aantal deelnemende clubs met 2800 spelers aanwezig,1500 VIPS, recordopkomst elke dag van heel veel festivalbezoekers, recordopkomst van rugbysupporters op zaterdag/zondag en zoveel meer records die sneuvelden.
En nee het is en was onze bedoeling niet om records te breken. Deze groei komt er enkel door zoveel tevreden spelers ,bezoekers die jaar na jaar ons tornooi promoten in binnen-en buitenland. De beste waardemeter van tevredenheid uiteindelijk.
Dit alles samen komt er enkel alleen maar door jullie .De sterkste schakel in de ketting zijn onze vrijwilligers. 350 mensen die belangeloos meewerken aan dit tornooi ,aan deze clubuitbouw.
Beste opkomst bij opbouw van tornooi, beste opkomst bij afbraak gisteren van tornooi, beste opkomst van vrijwilligers tijdens het weekend.
Dat zijn de cijfers die tellen en die het hart zijn , de motor van deze club.
Topspelers, toptrainers, topsupporters, we hadden het allemaal dit seizoen maar de zon scheen ook volop 3 dagen lang voor en door jullie DRC Topvrijwilligers.
Nogmaals een enorme dank u wel en een dik verdiend en lang applaus voor jullie allen van FOR, Rugbyraad en van FOR aanwezigen, zoniet was er geen topeditie en konden vele duizenden aanwezigen niet genieten van hun topweekend in 2023!🥂🥂🥂.
Geniet nog verder lang na van al jullie mooie momenten van deze editie.🍾🍾🍾
Tot de volgende afspraak…de 30 e editie.
We gaan er dan nog eens een wreed lap op geven🥂
Peter De Block
Namens FOR/PIR-Comité en Rugbyraad