Algemene Ledenvergadering 01/10/2020

Op de Algemene Leden Vergadering van 01/10/20 werd de nieuwe Raad van Bestuur gekozen voor dit seizoen. Er was 1 kandidaat nieuw bestuurslid : Bart Maes.
Werden tevens herverkozen : Alain Buyens, Karim Demnati en Kurt Hofman.

Sep De Backer
en Anouschka De Vos beslisten om hun mandaat als bestuurder te beëindigen. Bedankt voor jullie inzet voor de club.

Op de Raad van Bestuur van 08/10/2020 werden de interne taken verdeeld, wie doet wat bij het bestuur? Een overzicht :

Peter De Block blijft voorzitter van onze club.
Jan Verhavert blijft onze penningmeester.

Gert Van den Steen is onze clubsecretaris, hij zorgt samen met Kurt Hofman (ledenbeheer & communicatie) voor tal van administratieve dossiers binnen onze club.

Onze Sporttechnische Commissie zorgt onder leiding van Karim Demnati voor een optimale begeleiding van onze coaches en teammanagers. Naast de algemene coördinatie houden zij zich tevens bezig met de sportieve ontwikkeling van onze jeugdspelers.
Dan Rossel en Paul Vande Putte zorgen voor de vele technische aspecten binnen onze club. Het tiptop in orde houden van onze terreinen en clubhouse zit tevens in hun takenpakket.

Jurgen Borms zorgt voor de medische ondersteuning en opvolging van onze spelers.

Martine Props zorgt voor het sociaal vangnet binnen onze club. Zij is het eerste aanspreekpunt, als vertrouwenspersoon en in geval van problemen.

Rudi Vervaet is verantwoordelijk voor het beheer van de subsidiedossiers binnen onze club. In deze woelige tijden zijn er tal van dossiers lopende. Wij willen tevens Eddy Van Den Broeck bedanken die achter de schermen meewerkt om tal van deze dossiers te helpen voorbereiden.

Mario ZamanAlain Buyens , Peter De Block en Yves Pauwels maken deel uit van onze commerciële cel. Zij zijn onze contacten met onze ‘Partners in Rugby‘, onze sponsors.
Er zijn tal van mogelijkheden binnen onze club : Truiensponsors, boarding, FOR,….  Neem gerust contact met hen op indien U als sponsor mee wil investeren in onze club. Vraag zeker naar onze nieuwe sponsorbrochure !

Jaarlijks organiseert DRC met Pinksteren het Internationale Flanders Open Rugby tornooi. Mario zorgt er, samen met het FOR-comité, als tornooidirecteur voor dat alles in goede banen wordt geleid.

Weet dat elk lid van de Raad van Bestuur ook een vrijwilliger is, die net zoals vele anderen binnen onze club, veel vrije tijd investeert in onze fantastische club!

Heb je vragen over één van de vele aspecten van onze sportclub,  aarzel dan niet om één van ons aan te spreken, we lichten je graag verder in detail in.

Gepubliceerd op 12/10/2020, door Kurt