Leicester Tigers paaskamp

Ons paaskamp in samenwerking met TOPcoaches van Leicester Tigers gaat weer van start.

Dendermonde Rugby Club is Global Partner van deze club, dit als enige club in Europa! Een hele eer voor onze club!  Het rugbykamp is een unieke ervaring die wij als club graag willen aanbieden aan al onze spelers van U6 tem U18.

Op zaterdagavond plannen we opnieuw een Leicester Tigers Family Evening, zodat ook alle ouders en rugbysympathisanten kennis kunnen maken met de Leicester Tigers family tradities.
Het Dendermonds bierkwartet zal meezingers brengen, dit vanaf 1930 Hr. Tevens zijn er frietjes en hamburgers te verkrijgen.(inschrijven is niet nodig)

Gepubliceerd op 10/04/2018, door Kurt