Gazellen 3 Kampioen, Gazellen 1 spelen finale

Zaterdag 04/05/19 speelden onze Gazellen 3 hun playoff tegen Visé. Onze dames waren een maatje te groot voor hun tegenstander. En wonnen verdiend met 79-7.
Net zoals vorig jaar winnen onze Gazellen 3 dus, meer dan verdiend, hun kampioenstitel in de Challenge reeks!

Gazellen 1 kwamen nadien aan de bak tegen Frameries. Tijdens de eerste helft domineerden onze dames duidelijk de wedstrijd, en gingen rusten met 31-0 op het scorebord.
De tweede helft verliep moeizamer. Frameries deed pogingen om terug in de wedstrijd te komen en kon 2 keer een try maken. De Gazellen controleerden evenwel de wedstrijd, en wonnen met 31-10.
Zij zullen de handschoen opnemen tegen Kituro op Nelson Mandela.
De supporters zullen er zijn dames !

Gepubliceerd op 05/05/2019, door Kurt