Bedankt !

Beste FOR medewerkers en vrijwilligers

Een week na de succesvolle “25ste editie van Flanders Open Rugby” is de tijd gekomen om jullie van harte te bedanken!

Zonder jullie hulp voor, tijdens en na het tornooi, was het niet mogelijk geweest Flanders te organiseren.
Een heel jaar voorbereiding heeft zijn vruchten afgeworpen. Alles viel in de plooi in de week voor de start van de zilveren jubileum editie.
En wat voor een één! Een schot in de roos op alle gebied.
Prachtige foto’s en filmpjes die massaal gedeeld worden, reportage’s op televisie, tonen de kracht en de spirit van Flanders.
De overweldigende, warme reacties die we reeds mochten ontvangen van buitenlandse teams, van bedrijven tot (festival)bezoekers, tonen aan dat Flanders met zijn vrijwilligers staat als een huis.

En dit wordt enorm gewaardeerd door iedereen, maar in het bijzonder door het FOR comité en raad van bestuur DRC.

Nogmaals, bedankt voor jullie medewerking!

Uiteraard voorzien we opnieuw een medewerkers dankfeest voor de vrijwilligers, meer nieuws daarover volgt.

Share and Enjoy,
Met vriendelijke groeten,