Nieuws uit de rugbyraad

Algemeen

We zijn als bestuur reeds volop bezig met de voorbereidingen van het nieuwe rugbyseizoen. Zoals altijd organiseren we in het najaar onze algemene ledenvergadering.

Beste leden,

We zijn als bestuur volop bezig met de voorbereidingen van het nieuwe rugbyseizoen. Zoals steeds organiseren we in het najaar onze algemene ledenvergadering. Graag maken we nu al bekend dat we op zoek zijn naar mensen die één van onderstaande takenpakketten als lid van de Raad van Bestuur op zich willen nemen, dit om de continuïteit van onze vereniging te kunnen waarborgen. Om de stap te zetten naar de Raad van Bestuur dien je uiteraard lid te zijn van de club en al wat jaren meedraaien in de club.

• Communicatie : Ken je het reilen en zeilen van onze club en sport? Ben je handig met sociale media/ontwerpen van flyers? Heb je noties van het bijwerken van een website en met mailprogramma’s? Dan kan jij wel onze nieuwe communicatieman of vrouw zijn! We werpen niemand voor de leeuwen, vanzelfsprekend voorzien we opvolging en begeleiding.
  • STC senioren/gazellen : Hij of zij is het rechtstreeks aanspreekpunt binnen het STC voor de staf van onze senioren en gazellen. Vanzelfsprekend  zoeken we iemand met veel ervaring en contacten binnen onze sport. Recruteren van spelers/speelsters en trainers sen/gaz behoort tevens tot het takenpakket.
  • Penningmeester : Jan maakte vorig jaar bekend dat hij zijn mandaat niet wenst te verlengen op de volgende ALV. We willen Jan bedanken voor zijn jarenlange inzet als bestuurslid, penningmeester en voordien secretaris. Het financieel gezond houden van onze vereniging is een pluim op zijn hoed als penningmeester. Gezien het belang van de functie penningmeester binnen ons bestuursorgaan, zijn we binnen onze vereniging in de loop van het voorbije jaar op zoek gegaan naar opvolging. Jan is reeds geruime tijd bezig achter de schermen met de opleiding van zijn opvolgster. Veerle Verhofstadt, reeds geruime tijd actief als vrijwilliger binnen onze vereniging, is bereid om dit engagement aan te gaan. Veerle is trouwens boekhoudster, we zijn er zeker van dat ze de juiste vrouw op de juiste plaats is 🙂 Waarvoor dank!

De Raad van Bestuur van onze vereniging kan volgens onze statuten maximum uit 15 leden bestaan. In de loop van dit seizoen beslisten Michaël en Regis om hun mandaat stop te zetten, waardoor ons bestuur thans 13 leden telt. Gezien Jan zijn mandaat niet wenst te verlengen komen er 3 vacatures vrij.
Wanneer je verkozen bent, dan is dit in principe voor een periode van 3 jaar.

Gert, Mario, Paul en Yves hebben zich opnieuw kandidaat gesteld om hun mandaat als bestuurslid te verlengen.

Meer info gewenst? secretaris@dendermonderugbyclub.be