Raad van Bestuur 2024-2025

Maak kennis met de raad van bestuur voor dit seizoen

Op de Algemene Leden Vergadering van 11/10/24 werd de Raad van Bestuur gekozen voor dit seizoen. Jan Verhavert besliste om zijn mandaat niet te verlengen. Jan was gedurende 15 jaar lid van het bestuur, de laatste 8 jaar was hij penningmeester. Een dikke dankjewel Jan voor alles wat je gedaan hebt voor de club!

Werden verkozen als nieuw leden : Alain Buyens & Veerle Verhofstadt

Werden herverkozen : Yves Pauwels – Gert Van den Steen – Paul Vande Putte – Mario Zaman

Op de Raad van Bestuur van 16/10/24 werden de interne taken verdeeld, wie doet wat bij het bestuur? Een overzicht :

Peter De Block  : Voorzitter

Alain Buyens : Ondervoorzitter & neemt het luik STC senioren/gazellen/refs en medics voor zijn rekening.
Kurt Hofman is clubsecretaris & staat in voor communicatie.

Veerle Verhofstadt wordt onze nieuwe penningmeester.

Frederic De Naeyer is onze ledenbeheerder en neemt tevens de ongevallen- en subsidiedossiers voor zijn rekening.

Karim Demnati is verantwoordelijk voor het STC Jeugd en zorgt ondermeer voor een optimale begeleiding van onze coaches.
Dan Rossel , Paul Vande Putte en Yves Pauwels zorgen voor de vele technische aspecten binnen onze club. Het tiptop in orde houden van onze terreinen en clubhouse zit tevens in hun takenpakket. Paul maakt deel uit van het STC, meerbepaald voor onze jeugdschool .
Yves zorgt tevens voor de technische contracten die betrekking hebben op ons clubhuis en is contactpersoon voor onze shop.

Gert Van den Steen is contactpersoon met de sportdienst (ondermeer reservatie van terreinen en kleedkamers)

Marc Kinders maakt deel uit van het jeugdcomité en is tevens verantwoordelijk voor ons toegangssysteem (badges) en alarm.

Patrick D’Hooghe maakt deel uit van jeugdcomité.

Mario Zaman is onze tornooidirecteur FOR

Bart Maes maakt deel uit van het PIR Comité.

Onze commerciële cel zijn onze contacten met onze ‘Partners in Rugby‘, onze sponsors. Bestuursleden die deel uitmaken van deze cel : Mario, Peter, Alain, Yves, Frederik en Bart Maes.
Er zijn tal van mogelijkheden tot sponsering binnen onze club : Truiensponsors, boarding, FOR,….  Neem gerust contact met hen op indien U als sponsor mee wil investeren in onze club. Vraag zeker naar
 onze nieuwe sponsorbrochure !

Volgende bestuursleden maken deel uit van het FOR Comité : Mario, Peter, Alain, Gert, Kurt, Yves & Paul.

Weet dat elk lid van de Raad van Bestuur ook een vrijwilliger is, die net zoals vele anderen binnen onze club, veel vrije tijd investeren in onze fantastische club!

Heb je vragen over één van de vele aspecten van onze sportclub,  aarzel dan niet om één van ons aan te spreken, we lichten je graag verder in detail in.