Wijnverkoop jeugdtour Zuid-Afrika

Ten voordele van de Jeugdtour naar Zuid-Afrika in augustus 2018 verkopen we lekkere Zuid-Afrikaanse (zomer)wijnen.
We verkopen een witte Chenin blanc en een rode Merlot van het wijndomein INDABA (meer info over de wijnen >> https://indabawines.com/wines), en dit aan slechts 7 euro per fles.

De opbrengst van deze actie gebruiken we om leuke activiteiten te doen die een onvergetelijke indruk zullen nalaten bij de deelnemers….we reizen immers maar om de 4 jaar met de club naar dit fantastische (rugby)land !

Bestel Uw wijn door onderstaand formulier in te vullen. Gelieve het correcte bedrag over te schrijven op rekening van ZA2018 (BE59 7360 3148 2426). (uiterste besteldatum = dinsdag 5 juni)

Kom de wijnen afhalen op vrijdag 08 juni tussen 18 en 20 hr op de club

Selecteer een geldig formulier