U18 : Nipt verlies tegen La Hulpe

Onze U18 begon de wedsstrijd met een duidelijk veldoverwicht waarbij ook de nieuwe spelers zich niet onbetuigd lieten.

Dit zorgde voor een eerste try+conversie in de 20ste minuut. DRC liet daarna La Hulpe terug in de wedstrijd wat leidde naar een eerste try van La Hulpe.

Net voor rust kan DRC opnieuw scoren en gaat in de rust met een 12-07 voorsprong.

Onmiddellijk na de rust maakt DRC de eerste try.  La Hulpe neemt echter het offensief over en zet DRC meer en meer onder druk.

Opnieuw een tegentry van La Hulpe. DRC slaagt er echter in om snel opnieuw tegen te scoren.

In het laatste kwart van de wedstrijd werden nog 3 spelers van DRC gewisseld.

Mede door enkele rare scheidsrechterlijke kronkels slaagde La Hulpe erin om snel twee keer  tegen te scoren waardoor de eindstand eindigt op 22-26.

Verslaggever : Jan

Gepubliceerd op 13/11/2017, door Kurt