Supersaturday schot in de roos !

In september werd beslist om met 3 vrouwenploegen competitie te spelen. Op zaterdag 21/10/17 speelden onze 3 damesteams thuis, wat gevierd werd met een supersaturday in een prinsessenthema.

We zijn supertrots om drie ploegen te kunnen opstellen en zeker wanneer deze dan ook nog eens het beste van zichzelf geven op training en tijdens de matchen.

Rugby is een fantastische sport, fijn om te zien hoe het vrouwenrugby groeit op onze club! Bedankt supporters, speelsters en staf voor de inzet.

Onze vrouwenteams boekten zaterdag 3 overwinningen op rij. Ons gazellenteam & Challenge team staat stevig aan de leiding in het klassement.
Bestellen we nu al de supportersbussen naar de heizel voor de finale ?
Good job ladies & staff!

Gepubliceerd op 26/10/2017, door Kurt