Senioren winnen Beker van België

Gisteren speelden onze senioren de finale van de Beker van België in het Nelson Mandela stadion tegen Royal Football Club Liégeois Rugby
De supporters waren, in geel en groen, talrijk aanwezig om onze boys te steunen.
Onze senioren starten de wedstrijd goed en kwamen snel op voorsprong met 7-0, kort daarop volgde de 12-0.
De mannen van Luik boden echter serieus defensief weerwerk, en kwamen zelfs dichterbij : 12-10.
Net voor de rust maakte Luik een dropgoal : 12-13.
Bezorgde blikken bij de supporters?!

Onze mannen kwamen gemotiveerd de kleedkamer uit, luid aangemoedigd door de supporters. Er viel een try langs beide kanten : 19-20.
In een thriller van een wedstrijd was het tot de laatste minuten wachten op de winnende try : 24-20.
Gecontroleerd namen onze boys de wedstrijd in handen tot het eindsignaal…Job done ! 😍👍

Een dikke proficiat met de Beker boys!
Zeker ook een woord van dank aan de spelers van Royal Football Club Liégeois Rugby, voor de faire en knappe wedstrijd !

Het feestje nadien om de beker en kampioenschappen van senioren 3 en gazellen 2 te vieren was welverdiend.
Onze grootste supporter hierboven werd hierbij zeker niet vergeten. #goodmorningkris
Komaan gazellen en senioren ga voluit voor het kampioenschap ! #forthehorse #onskweeksucces💛💚

Gepubliceerd op 31/03/2019, door Kurt