Senioren 3 en Gazellen 2 kampioen

PROFICIAT GAZELLEN 2 & SENIOREN 3!
Met nog één speeldag te gaan worden reeds de eerste prijzen uitgereikt bij DRC.
Zaterdag speelden onze gazellen 2 tegen Leuven een fantastische thuiswedstrijd. De dames van Leuven gaven nog wel wat tegenstand, maar onze dames wisten te overtuigen met stevige winstcijfers : 48-15.
Met nog één wedstrijd te gaan staan zij stevig op kop van het klassement en mogen zich kampioen noemen in de reeks Ladies 1R! PROFICIAT ladies 👍

Gisteren speelden onze Senioren 3 uit op Waereghem RC en wonnen overtuigend met 18-41. Hierdoor zijn ze zeker van hun kampioenenplaats in de reeks “Vlaanderen 1”.
Onze boys hebben er een schitterend seizoen opzitten. Met een ploeg bestaande uit jonge krachten en soms aangevuld met oude rotten (veteranen) wisten ze het publiek steeds te bekoren met een knap staaltje rugby.
Aanstaande zondag spelen ze hun laatste thuiswedstrijd tegen RC Hamme om 1500 Hr. Supporters op post!
PROFICIAT mannen 👍

Een dikke dankjewel ook aan onze trainers, managers en medische staf…zonder hun inzet zijn deze resultaten niet mogelijk.

Kampioenen verdienen een feestje dus vieren we dit graag aanstaande zaterdag vanaf 2030hr in ons clubhouse.
Het zou fantastisch zijn mochten onze heren zaterdag ook nog de Beker van België binnenhalen😍
#onskweeksucces #forthehorse #oneteamonedream #proud 💛💚

Gepubliceerd op 25/03/2019, door Kurt