Info nieuw seizoen

Beste,

Graag blikken we al even vooruit naar het nieuwe seizoen met volgende info :

Start trainingen jeugd
U6 (kindjes die starten in september in de derde kleuterklas) : vrijdag 24 augustus
U8-U10-U12: vrijdag 24 augustus
U14 -16 : vrijdag 17 augustus
U18 : dinsdag 07 augustus
Gazellen : vrijdag 03 augustus
Senioren : dinsdag 24 juli
(trainingstijden zijn ongewijzigd)

Inschrijvingsdag
De jaarlijkse inschrijvingsdag gaat door op zaterdag 01 september, dit van 1200 tot 1430 Hr. Net zoals de vorige jaren zullen er dokters aanwezig zijn om, indien nodig, een medische controle uit te voeren en een attest af te leveren.
Onze shop zal tevens geopend zijn voor de aanschaf van kledij. Bovendien verkopen we overstockgerief aan soldenprijzen.

Niettegenstaande dat de jaarlijkse bijdrage voor de clubs aan de FBRB wordt verhoogd, heeft de raad van Bestuur van DRC beslist om de tarieven van de lidgelden NIET te verhogen.
De lidgelden blijven ongewijzigd, alsook de geldende gezinskortingen! 🙂
De lidgelden kan je terugvinden op onze website onder de rubriek informatie.

Om 1500 hr spelen onze senioren op 01 september hun eerste wedstrijd in de BENECUP….alle supporters op post om hen aan te moedigen ! (zie volledige kalender in onze nieuwsberichten)

Leicester Tigers
Net zoals vorig seizoen organiseren we voor U 14/16/18 een LT-kamp bij de start van het seizoen.
Het kamp zal plaats vinden op vrijdag 31/08 + zaterdag 01/09 + zondag 02/09.
Meer info volgt via facebook & mail.

Gepubliceerd op 04/07/2018, door Kurt