Happy 2018 !

Beste  DRC-spelers,trainers,supporters,vrijwilligers, sponsors,sympathisanten,(ex)bestuurs-en FOR leden,

Nog 7 uren scheiden ons van 2018!
Het moment om toch nog eens even stil te staan bij het afgelopen DRC rugbyjaar.

Begin 2017 en dus stap per stap,werd The Clubhouse een nieuwe thuis voor onze leden.Ondertussen is het voor iedereen wel duidelijk dat deze belangrijke investering meer dan nodig was om de groei van de club te ondersteunen en deze vele nieuwe mogelijkheden biedt om de club en haar toekomst te verzekeren.Vele feestjes,organisaties, vonden reeds plaats in dit eerste jaar en hopelijk volgen er nog velen.
Op 8 december dit jaar,bijna dag op dag na de inhuldiging van The Clubhouse,vond een belangrijke gebeurtenis plaats nl het afscheid van Den Otter,het eerste DRC clubhuis.Het was gezellig om de echte anciens bezig te zien en hun talrijke herinneringen te horen.Hier werd de basis gelegd van de club.Wees er zeker van dat we hun principes van een gezond beleid zullen verder zetten.Bedankt voor al jullie inspanningen sedert 1978!

Doch wat een sportief topjaar weeral…even opsommen want zelfs na een belangrijke vastgoedinvestering was het de bedoeling om de sportieve successen te behouden…senioren..voor de derde maal landskampioen,development ploeg onmiddellijk kampioen in 2e regionale….ondanks belangrijke generatiewissel werden onze gazellen knap vice kampioen….u14 kampioen….knappe resultaten bij alle andere jeugdcategorien door behoud in eerste klasse veilig te stellen.
Bedankt aan alle trainers en spelers voor alle inspanningen die jullie hiervoor leveren.
Bovendien werd er een definitieve samenwerking met Leicester Tigers opgestart die volgend jaar nog meer zichtbaar zal worden.We zullen nog meer in jeugdopleiding investeren. De enige weg trouwens om stand te houden en te groeien in een familiale rugbysfeer.Bovendien is het duidelijk dat ook onze charityprojecten in aantal toenemen.

FOR 2017 was ook dit jaar ,dankzij honderden vrijwilligers weer een topeditie en nu wordt het snel aftellen naar de 25e editie!!!!Het zal zeker een feesteditie worden.Bedankt FOR leden en sponsors om dit mogelijk te maken.

Doch ik wil ook in naam van bestuur onze verschillende leden die jammer genoeg niet gespaard bleven van medische problemen ,veel sterkte en moed wensen voor 2018 alsook een spoedig herstel
Ook een spoedig herstel aan al onze gekwetste spelers.Soigneer jullie goed en kom snel terug in 2018.
Ik hou jullie eraan om in naam van mezelf en het voltallige bestuur jullie allen en jullie familie een voorspoedig ,gelukkig,gezond en rugbyvol 2018 te wensen.Maak er fijne en gezellige feestdagen van!

Santé..en tot in ‘The Clubhouse’

Peter De Block