Fantastische start BENECUP

Op zaterdag 07 september stond de eerste thuismatch van dit seizoen op de agenda : DRC – RC ’t Gooi.
Deze wedstrijd is de eerste in de BENECUP, waar de top vier van België en Nederland het tegen mekaar opnemen.

Deze wedstrijd werd voorafgegaan door een charity vetsgame. Onze veteranen namen het op tegen RUGBY FOR HEROES (UK). Een charityteam die activiteiten organiseert voor het goede doel. Onze mannen speelden een goede wedstrijd tegen deze sterke ploeg, ondermeer versterkt door enkele ex-internationals waaronder Tinus Delporte!
Een klein verlies met 7-14….goed gedaan vets!

Onze senioren speelden een solide wedstrijd. Met een ruststand van 17-12 was het duidelijk dat beide ploegen aan mekaar gewaagd waren.
De tweede helft was een thriller….onze boys kwamen met nog maar enkele minuten te spelen nipt achter. Door knap opbouwend teamwerk kon de match gewonnen worden met 28-24. Wat een start van het seizoen!
Bedankt supporters…jullie waren massaal aanwezig 🙂

Een dikke dankjewel aan al onze medewerkers/vrijwilligers.
En een bijzondere vermelding voor het keukenteam : meer dan 150 hongerige magen eten geven…. #respect #megalekkertoofvlees

Gepubliceerd op 08/09/2019, door Kurt