Gazellen winnen (te) gemakkelijk van Gent

Zaterdag stond de eerste wedstrijd van de terugronde op het programma voor Gazellen 1 en dit tegen Gent 1. In september waren onze dames gemakkelijk gaan winnen in de Arteveldestad met 0 – 61.
Gent had vorige week al aangegeven dat ze door examens wat in spelersproblemen waren gekomen en hadden donderdag al forfait gegeven met het 2de team. Voor de wedstrijd met hun eerste team waren ze maar aan amper genoeg speelsters geraakt wat de tegenstand voor ons zeker niet bevorderde, het werd een ware ‘walk over’. Iedereen speelde een geweldige wedstrijd met de rust was het al 45 – 0. Tijdens half time werden de 7 vervangingen direct doorgevoerd en ook onze reservespeelster lieten blijken ze het nieuwe gameplan goed onder de knie waardoor nog enkele mooie tries gescoord werden. Eindscore 89 – 0.

Jill Vertongen viel geweldig in en werd speelster van de wedstrijd.

We houden nu een kleine winterstop met de gazellen 1 & 2. Hun eerste wedstrijd na nieuwjaar staat gepland op 27/1/2018 op Antwerp.
Onze Gazellen 3 hebben tegen dan al 3 wedstrijden gespeeld, op 6/1 nemen ze het thuis op tegen B-West, de week nadien 13/1 op B-West en op 20/1 op Tiegem Tigers.

Dus na nieuwjaar vliegen we er direct in!

Zoals reeds gezegd blijven onze 3 Gazellen teams in de competitie 2017-18 ongeslagen en hopelijk kunnen we dit in het nieuwe jaar verderzetten.Voor iedereen nog veel succes met de examens en prettige feesten!

Verslaggever : Polle

Gepubliceerd op 19/12/2017, door Kurt