Gazellen herfstkampioen !

Onze dames zijn andermaal aan een ijzersterk seizoen bezig. Hun laatste wedstrijd voor de winterstop tegen BBRFC Celtic wonnen ze gisteren met 84-0. Wat vooral knap om zien was , was het mooie samenspel van onze “anciens” met enkele jonkies!
Door een constante druk van onze dames kwam Celtic eigenlijk nooit in de wedstrijd. Supporters konden genieten van mooie offensieve acties van onze dames.
Onze gazellen 1 (38 punten in het klassement) staan acht punten voor op de tweede in het klassement Coq Mosan.
Hopelijk kunnen zij na de winterstop bestendige. Hun eerstvolgende wedstrijd is de bekermatch tegen Kituro Ovalie op 20/01/19.

Gazellen 2 speelde gisteren tevens een knappe wedstrijd met 85 – 5 als eindcijfer op het scorebord. Zij staan op een knappe tweede plaats met 30 punten en moeten enkel Leuven laten voorafgaan.

Onze “jonkies” Gazellen 3 zijn , net zoals vorig seizoen, terug ijzersterk bezig. Ze staan momenteel op een tweede plaats in het klassement met 17 punten , de leider is oudenaarde met 22 punten. Maar de eerste wedstrijd tegen Oudenaarde werd gewonnen en werd nog steeds niet aangepast door de FBRB, waardoor ze zichzelf  virtueel leider mogen noemen.
Onze jonge dames zien spelen is een plezier, de toekomst van onze gazellen… daar mogen we gerust in zijn!

Een dikke dankjewel aan onze trainers, managers en medische begeleiders. Zonder jullie inzet zijn dergelijke resultaten onmogelijk.

Gepubliceerd op 09/12/2018, door Kurt