Flanders Open Rugby : schot in de roos

De 26ste editie van Flanders Open Rugby was alweer een schot in de roos. De talrijke aanwezigen konden genieten van een weekend TOPrugby , dit onder begeleiding van geweldige refs uit binnen- en buitenland. Voor het eerst namen ook 4 MIXAR ploegen deel aan ons tornooi, een fijn initiatief gesmaakt door velen.

Onze festivalgangers konden uit de bol gaan tijdens de fantastische sfeer die werd gebracht door de vele DJ’s op de vier verschillende podia.
Dat je als VIP niets te kort komt op Flanders is een understatement. Dank aan onze vele Partners in Rugby die met hun steun zorgen voor de verdere uitbouw van onze club.

Op zondagmiddag was het voor de vele toeschouwers genieten van fantastische en spannende finales, voorzien van het nodige spektakel.

Voor de herenfinale werden Wieter Vermeulen en Kris Van Damme herdacht. Het werd een aangrijpend, emotioneel moment. Hoe in de rugbywereld wordt omgegaan met respect werd duidelijk tijdens de minutenlange staande ovatie van duizenden aanwezigen! Bedankt voor alles mannen. #GoodmorningKris #ForeverDRC 💛💚

Een evenement van deze omvang organiseren is onmogelijk zonder de helpende handen van honderden vrijwilligers. Een dikke dankjewel aan iedereen die zijn steentje heeft bijgedragen aan FOR, we zien jullie graag terug op ons dankfeest 🥳

Tot volgend jaar met Pinksteren, voor de 27ste editie van Flanders Open Rugby. 👍

Gepubliceerd op 14/06/2019, door Kurt