Proficiat Warm DRC !

Wij zijn een warme club…in vele opzichten. Graag werken we dan ook mee aan de warmste week.
Als goed doel hebben we VZW Wapper gekozen, een organisatie die zich inzet voor rolstoelrugby.

U heb ongetwijfeld onze pot met “rosse centjes” op de toog al zien staan, en onze mooie (warme) supporterssjaals opgemerkt die we verkopen voor het goede doel.

Op 11+18/12/17 breien we “een warme DRC-muts” in het clubhuis.
U hebt een opkikkertje nodig met deze koude temperaturen…. onze “warme jeneverstand” tijdens thuiswedstrijden al opgemerkt ?

Als apotheose trekken we op 23/12/17 met verschillende teams van senioren, Gazellen, Vets, U18 en sympathisanten met rolstoelen richting Puyenbroek. We vertrekken om 0900 Hr aan het clubhuis en hopen om 1600 Hr aan te komen.
U kan deze actie steunen, de sponsorformulieren liggen op de toog.  Een sympathiek bedrag mag ook altijd gestort worden op onze warme rekening BE21 0017 7800 0603.

Enkele DRC-jeugdspelers zullen de verdiende centjes overhandigen aan de presentatoren van Studio Brussel.
Supporters aanwezig in geel/groen !

Gepubliceerd op 24/12/2017, door Kurt