DRC ontvangt kwaliteitslabel

Maandag 24 september kreeg Dendermonde Rugby Club van Rugby Vlaanderen het kwaliteitslabel “ Acropolis 2018” uitgereikt.
Met het acropolisplan wil Rugby Vlaanderen richtlijnen geven om een goede clubwerking uit te bouwen, dit door criteria op te leggen in volgende zuilen :
ploegwerking, leden, trainers, scheidsrechters, accommodatie, goed bestuur & medische omkadering.

Door constant te blijven investeren in opleiding en bijscholing van trainers, scheidsrechters en medische omkadering trachten we onze (jeugd)werking zo kwalitatief mogelijk uit te bouwen.
We willen dan ook iedereen bedanken die hieraan meewerkt!
Dendermonde Rugby Club zal blijven investeren in alle zuilen van het acropolisplan om een topclub te kunnen blijven ….👍💛💚

Gepubliceerd op 26/09/2018, door Kurt