DRC gaat HART voor Blijdorp !

Een groep vrijwilligers binnen DRC willen, samen met jullie, hun warm hart tonen en organiseren in het kader van de Warmste Week een wandel/fiets zoektocht ten voordele van Blijdorp.
Deze zoektocht kan je doorlopend doen vanaf zondag 8 september tot zondag 8 december.

Zowel een start- als een slotdag zullen dit evenement in de kijker zetten.
Meer info en alle nieuwtjes kan je vinden via de Facebookpagina en Instagram : “DRCwarmsteweek”.

Noteer alvast zondag 08 september in jullie agenda, dan geven we het startsein aan ons clubhouse!
Dat DRC een warme club is bewezen we 2 jaar geleden al tijdens onze wandeltocht naar #dewarmsteweek waar we een mooi bedrag inzamelden voor het goede doel.
Komaan be there & doe mee! #warmsteweek #warmeclub #stubru

Gepubliceerd op 14/08/2019, door Kurt