DRC ACADEMY – NIEUW !!

Beste leden,

Hierbij stelt Dendermonde Rugby Club met trots hun nieuwe project voor: DRC ACADEMY.
Dit is een opleiding voor jongens en meisjes van 15 tot 18 jaar, parallel met onze jeugdschool.
Gezien onze sport de laatste jaren aan populariteit wint en het niveau ook stijgt,  willen we onze spelers hier zo goed mogelijk op voorbereiden.

Hoe gaan we dit doen ? Enerzijds door de werking in onze jeugdschool en nu ook via onze Academy.

Er zijn al enkele jeugdspelers van DRC die een gelijkaardige opleiding gaan volgen zijn in het buitenland (lees Sven&Césaire) maar dit is niet voor iedereen bereikbaar.
Met de academy willen we dezelfde mogelijkheid bieden aan onze eigen gemotiveerde jeugdspelers kort bij huis.
De Academy is voor spelers die bijkomend willen trainen om te presteren aan het beste van hun kunnen.
Onze bedoeling is om onze eigen spelers nog beter te vormen, en om ze voor te bereiden met de nodige kennis en skills van het spel die nodig zijn op het hoogste niveau dit op club, Nationaal en Internationaal niveau.
Infomomenten (voor spelers en ouders):
Donderdag 04/07/2019 en Donderdag 01/08/2019 @The clubhouse steeds om 19u30.
Trials zijn op vrijdag 23/08 en zaterdag 24/08.

meer info, vragen of opmerkingen : karim@dendermonderugbyclub.be

Een fijn verlof iedereen!
Namens de Raad van Bestuur

Gepubliceerd op 28/06/2019, door Kurt