Club BBQ 09 september

Beste DRC-leden,

Op zondag 09 september plannen we onze  reuze-DRC-family-BBQ. Vanaf 12u00 tot 15u00 zullen onze vuren opnieuw branden.

Mis de start van het nieuwe rugbyseizoen niet en nodig al je vrienden en familie mee uit op de reuze DRC-family-BBQ  @ The ClubHouse.

Bij ons geen traditioneel BBQ-menu “satéke-kip-worstje”! Wij bieden u een keuze aan tussen:
Boccocini (soort cordon bleu met tomaat, mozzarella en Parmaham) – Pekingsate (kip) – Chipolata – Sparerib – Varkensribeye (sappig stukje van de bascot, zuiders gekruid).

Volwassenen betalen 16€, kinderen (tot 12 jaar) betalen 10€.

Vooraf inschrijven is nodig (via onderstaand formulier) en kan tot UITERLIJK 4 september 2018.
Na inschrijving ontvang je nog een bevestigingsmail.

Betalen kan op het clubrekeningnummer BE05 0011 1775 7975 van de Dendermonde Rugby Club met vermelding van je naam of – in het geval van jeugdspelers – de naam van je kind.

Alvast tot dan,
Raad van Bestuur Dendermonde Rugby Club