Nieuwe coach senioren

Amper 4 dagen na de aankondiging van het vertrek van onze succesvolle hoofdcoach- senioren Dries Michiels kunnen we als DRC bestuur vandaag reeds zijn opvolger voorstellen :

Joseph “Joe” CAIN

-Als RFU LEVEL 3 coach is hij nog tot 30/6/2018 actief als RUGBY DEVELOPMENT OFFICER voor Leicester Tigers en hoofdcoach van KUALA LUMPUR TIGERS RUGBY FOOTBALL CLUB.

-Headcoach and Academy Manager Kuala Lumpur Tigers Rugby Football.

-Head of rugby:The British International School of Kuala Lumpur.

-Head Rugby Coach St Martin ’s Ampleforth.

Spelerscarrière:

-Professional Rugby Player-Second Row Forward Leicester Tigers RFC (2009-2014)
-Als jeugdspeler lid van de Leicester Tigers Academy

Joseph CAIN zal de komende twee jaar hoofdcoach van onze senioren worden.Alsook wordt hij medeverantwoordelijk om onze jeugdschool verder op te bouwen en te structureren.Hij zal bovendien instaan voor de opleiding van alle DRC coaches.Het dagelijks implementeren van onze Global Partnership strategie met Leicester Tigers behoort uiteraard tot zijn takenpakket.
Als bestuur wensen we Joseph van harte welkom in onze club en veel succes voor deze nieuwe uitdaging.

Peter De Block
Voorzitter DRC